SEO Strategie - KRL Media

Wij helpen jou verder te groeien

Conversie optimalisatie (CRO)

Conversie Optimalisatie is een methode waarbij u gegevens van uw website en bezoekers gebruikt om de resultaten van uw website te verbteren. Conversie Optimalisatie kan gebrukkt worden om ieder meetbaar resultaat (KPI) op uw website te gebruiken. Hierdoor behaalt u meer doelen, zoals verkopen met dezelfde hoeveelheid bezoekers.

De voordelen van Conversie Optimalisatie

Door de conversies op uw site te maximaliseren haalt u meer rendement uit uw site tegen gelijkblijvende kosten.

1. Meer omzet per bezoeker

De belangrijkste reden om met conversie optimalisatie te beginnen is dat u meer resultaat behaalt met hetzelfde aantal bezoekers op uw website.

2. Gelijke kosten, meer omzet

Bij conversie optimalisatie blijven alle andere kosten gelijk. Zonder dat u meer uitgeeft aan adverteren, seo of social media behaalt u meer resultaat uit uw website.

3. Hoger return on investment

Conversie optimalisatie is enorm effectief. Door goed te meten en te testen en rekening te houden met de intentie en de situatie van de gebruiker, kun je de conversie (en daarmee de ROI) sterk optimaliseren.

4. Site brede voordelen

Met conversie optimalisatie stemt u uw website beter af op de intenties van uw bezoeker. Dit levert voordelen op op al uw kanalen. Adverteren wordt effectiever en zoekmachine optimalisatie levert een hoger rendement. Al uw verkeer profiteert dus van een beter converterende site.

Beginnen met conversie optimalisatie

Wij gaan ieder conversie optimalisatie traject gestructureerd te werk en volgen ons bewezen stappenplan. Ieder conversie optimalisatie traject is uiteindelijk maatwerk.

1. Expert review

Een expert in conversie optimalisatie en menselijk gedrag bekijkt uw website en stelt op basis van zijn ervaring een eerste review op.

2. A/B testen

Samen met u bepalen wij uw KPI's en zetten wij per KPI aan aantal variaties op. Door middel van A/B testen testen we verschillende variaties om te zien welke van deze variaties het beste converteert. Gebruikers merken hier niets van.

3. Multivariate testen

In de volgende fase, het multivariate testen testen wij de combinaties van resultaten in fase 1 (waar wij 1 KPI per pagina testen). Zo bouwen wij voor u de best mogelijk converterende pagina.

Duurzame resultaten

Door onze effectieve aanpak realiseren wij duurzaam hogere conversies. Veel van onze klanten profiteren jaren na onze aanpassingen nog steeds van hoge conversie percentages. Heeft u ook interesse in onze diensten? Bel ons op 076 700 2430 of vraag vrijblijvend een offerte aan.

Onze klanten

doublesmart online marketing krl media seo consultant brandfirm seo goeiezaak begreat esselink

Recente cases

Kreativ Events

SEO Strategie Advies

MMV

300% meer bezoek door adwords

IpVisie

600% meer conversie

Prachtig bevallen

80 nummer 1 posities

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op met KRL Media